Suami Tergamak TOLAK Isteri Akibat Berebut Telefon Suami Selepas KANTOI. Akhirnya Suami Telah.. MENGEJUTKAN!!

loading...

Suami Tergamak TOLAK Isteri Akibat Berebut Telefon Suami Selepas KANTOI. Akhirnya Suami Telah.. MENGEJUTKAN!! | Baca Viral – Pada asalnya, lafaz talak yang jelas itu menjatuhkan talak, sekalipun tanpa niat. Ini termasuklah menyebut perkataan cerai. Manakala, lafaz talak yang kinayah (tidak jelas, kiasan), tidak menjatuhkan talak melainkan jika disertakan niat ketika ucapan itu disebut.

SUAMI KANTOI WHATSAPP DALAM DIAM

Salam. Nak mintak pendapat makcik dan pakcik bawang kat sini.
Subuh tadi husband kantoi wassap dengan pompuan lain untuk sekian kalinya. Waktu ditanya mesej dengan sapa dia kata kawan. Bila aku nak amek phone dia mati-mati xnak bagi.

So berlaku la adengan rebut merebut. So kat sini pun dah terjawab persoalan mesej dengan sapa. Bukan nak berebut sangat pun cuma nak tengok sejauh mana yang dikatakan kawan tu. Kalau dah bermati matian pertahankan phone sampai sanggup tolak bini sendiri tu aku rasa bukan kawan dah.

SUAMI PERNAH LAFAZ TAKLIK

Beberapa bulan lepas dah pernah kantoi. Dan dia bertaklik “ko sentuh lagi phone aku jatuh talak”. Rasanya tadi dah jatuh la kot. Tengok la cane. Esok baru nak gi pejabat agama.

Ni dia tengah pujuk-pujuk cakap sorry whatever. Lantak lah.. Hati tawar dah. Banyak kali dah bagi peluang. Asal kantoi je suruh bagi peluang, asal kantoi je suh bagi peluang tapi peluang diberi tak guna sebaiknya pun.
Kat mulut kata sayang tapi kat betina lain jaja macam-macam cerita buruk bini.

ISTERI BUNTU

Korang yang ada pengalaman macam ni tolong bagitau jap apa aku patut ajar jantan yang tak pernah cukup dengan satu ni. Aku tak bekerja so kalau esok2 mahkamah cakap sebab taklik laki aku tu talak jatuh cane aku nk tuntut hak penjagaan anak aku?
Aku taknak anak aku berbapakkan laki camtu. Bia aku susah tapi aku jaga sendiri anak aku.

SUMBER

The post Suami Tergamak TOLAK Isteri Akibat Berebut Telefon Suami Selepas KANTOI. Akhirnya Suami Telah.. MENGEJUTKAN!! appeared first on BACA VIRAL.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close