Pembantu Rumah Dirasuk Hantu Nenek Bongkok

loading...

Satu video menjadi tular apabila memaparkan kelibat seorang wanita yang dikatakan dirasuk hantu.

Memetik perkongsian We are Malaysians di Facebook, jelas memaparkan rakaman kamera litar tertutup seorang wanita yang berkelakuan aneh seperti dirasuk.

Kejadian tersebut berlaku pada Rabu lalu kira-kira jam 4 petang itu melibatkan seorang wanita dipercayai warga Indonesia di sebuah pangsapuri di Singapura.

Kapsyen video itu menjelaskan kejadian berlaku ketika mangsa bekerja sementara ibu dan anak-anaknya berada di dalam rumah tersebut.

Kejadian yang berlaku itu bermula apabila wanita itu keluar secara tiba-tiba dari tandas dalam keadaan rambutnya yang basah seolah-seolah sedang bercakap dengan seseorang dan tangannya diletakkan di belakang serta dalam keadaan badan bongkok seperti nenek tua.

Wanita itu kemudian menunjukkan ke arah ruang tamu sebelum bergerak ke arah meja makan.

Namun, seketika kemudian rakaman video tersebut menjadi putih sebelum wanita berkenaan kelihatan duduk di atas lantai dengan keadaan kepalanya tunduk ke bawah.

Video:

家中女庸kik来了?好吓人…"What happened at home yesterday. While I was at work and mum with the kids. The woman in this video is basically our helper. She came out of shower and acted this way out of a sudden. Mum and kids were already downstairs at this point of time."Creepy shit.

Dikirim oleh 我们是马来西亚人 We are Malaysians pada 23 Maret 2017

The post Pembantu Rumah Dirasuk Hantu Nenek Bongkok appeared first on The Coverage Edisi BM.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close