Nak Hidup Mewah Cara Singkat. Seorang Gadis Sanggup Menggadaikan ‘DIRI’. Apa Yg Dibuat Sangat MENGEJUTKAN !!!

loading...

Nak Hidup Mewah Cara Singkat. Seorang Gadis Sanggup Menggadaikan ‘DIRI’. Apa Yg Dibuat Sangat MENGEJUTKAN !!!| Di Jerman terdapat seorang gadis berusia 18 sanggup mengeksplotasi dirinya yang masih dara untuk memiliki sebuah kondominium, kereta dan memperolehi yuran pelajaran. Memetik laporan The Sun di United Kingdom, gadis kacukan berdarah Austria dan Jerman yang dikenali sebagai Kim itu dikatakan sanggup melacurkan dirinya di laman yang bernama Cinderella Escort hanya kerana membolehkannya dapat membeli rumah, kereta dan yuran perlajaran.

Gambar sekadar hiasan

Menurut laman tersebut, pihaknya akan tunjukkan bukti daripada doktor untuk mengesahkan kesahihan Kim benar-benar seorang anak dara. Setakat ini, harga lelongan gadis ini adalah bermula dari 86 ribu Pound Sterling atau bersamaan dengan RM480 ribu. Selain itu, pelanggan pun boleh menjalankan semakan dan penilaian secara peribadi ke atas dia, namun harga lelongan yang diperolehi, sebanyak 20% adalah bayaran untuk orang tengah.

Menurut KIM, cetusan idea tersebut adalah kerana dipengaruhi oleh seorang gadis dari Romania yang bernama Aleexandra Khefren yang juga bertindak mengeksplotasi dirinya yang masih dara. Jelasnya, wang yang diperolehi membolehkan dia menghabiskan pelajaran di Jerman atau Vienna, pada masa yang sama turut mampu membeli kediaman yang diidamkan dan kereta.

Terdahulu, malam pertama Aleexandra Khefren akhirnya berjaya dibeli oleh seorang peniaga dari Hong Kong dengan nilai harga 2.3 juta Euro atau kira-kira RM11 juta. Gadis ini berjanji, sekiranya mereka yang berjaya dan mampu menanggung kos penjelajahan tidak kira di mana yang dia perlu pergi, dia rela melacurkan dirinya kepada individu berkenaan.

Aleexandra Khefren, 18 Tahun

Malah tambahnya, dia tidak bimbang bertemu dengan orang luar yang tidak dikenalinya sebelum ini, ini kerana pihak perantara pernah beritahu dia sekiranya tidak puas hati dengan pelanggan ditawarkan, pertemuan boleh dibatalkan bila-bila masa sahaja.

Sumber:KakiShare

The post Nak Hidup Mewah Cara Singkat. Seorang Gadis Sanggup Menggadaikan ‘DIRI’. Apa Yg Dibuat Sangat MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close