Suami Isteri Dijumpai MAUT Di Parking Condo. Puncanya Mmg TAK MASUK AKAL !!!

loading...

Suami Isteri Dijumpai MAUT Di Parking Condo. Puncanya Mmg TAK MASUK AKAL !!! | Suami isteri terbunuh dalam satu masa? Apa yang sedang berlaku sebenarnya? Mereka dibunuh? Kami difahamkan terdapat satu kejadian yang mengerikan apabila sepasang suami isteri maut di tempat kejadian gara-gara kerana gear reverse sahaja. Kejadian berlaku apabila si isteri mahu mengundurkan kereta. Namun dia menekan pedal minyak secara mengejut sehingga menyebabkan melanggar suaminya yang berada di belakang. Selepas itu, akibat terkejut si isteri pula tertekan pedal minyak sehingga menyebabkan dirinya pula maut. Macam mana tu?


Sekadar Gambar Hiasan.

Tragedi malang menimpa sebuah keluarga di China apabila sepasang suami isteri terbunuh hanya disebabkan hendak meletakkan kereta di ruang parkir.

Kejadian yang berlaku awal malam Selasa lalu bermula apabila si suami turun dari kereta dan menunggu di belakang petak parkir.

Ini bagi membolehkan dia memberikan arahan pada si isteri yang berada di tempat duduk pemandu. Malangnya kereta itu diundur dengan terlalu laju lalu menghimpit tubuh suaminya itu ke dinding.

Mendengar jeritan kuat suaminya yang meraung kesakitan, si isteri menghulurkan wajahnya ke luar untuk melihat apa yang sedang berlaku.

Disebabkan terlalu panik, si isteri tertekan pedal minyak dengan kuat, akibatnya kereta tersebut semakin laju berundur ke belakang.

Sudahnya bukan saja si suami terus terperosok ke dinding, kepala isterinya juga parah kerana terhentak di tiang garaj! Akhirnya si isteri mati di tempat kejadian, si suami meninggal dunia ketika dirawat di hospital.

Apa yang menyedihkan, anak mereka yang berusia enam tahun itu turut menyaksikan semua ini ‘live’ di depan mata kerana turut berada dalam kereta itu ketika tragedi tersebut berlaku.

Inilah yang dikatakan MALANG TIDAK BERBAU

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post Suami Isteri Dijumpai MAUT Di Parking Condo. Puncanya Mmg TAK MASUK AKAL !!! appeared first on JOM MELANCONG.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close