(VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!!

loading...

(VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!! | Subhanallah, Satu lagi bukti keagungan Allah SWT di mana kitab Al-Quran bercahaya di Malam Ramadhan terakam oleh CCTV..Ianya berlaku di Gombak, Selangor. ketika meneliti kembali Rakaman CCTV yang telah di pasang, kelihatan Al-Quran selepas dibaca ibunya bercahaya.

Mengikut kisah ianya berlaku di Gombak, Selangor oleh satu keluarga, ketika meneliti kembali Rakaman CCTV yang telah di pasang Al-Quran milik ibunya bercahaya di malam 10 Ramadhan 1434

Rakaman CCTV menunjukkan Al-Quran yang baru selesai di baca oleh ibunya tiba-tiba mengeluarkan cahaya setelah lampu di matikan… cahaya putih yang keluar itu perlahan-lahan seakan penuh menutupi Al-Quran tersebut.. Maha Suci Allah di kau yang lebih mengetahui..
kredit-taotauajer

Saksikan video di bawah ini..

Kredit : Youtube

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post (VIDEO) Al-Quran Bercahaya Pada Malam Ramadhan Di Rakam CCTV Sgt MENGEJUTKAN !!! appeared first on MALAYSIA KINII.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close