Gambar Terakhir Yg Dikongsikan Zuhairi Dgn Satu Caption Ini Menarik Perhatian Netizen !!!

loading...

Gambar Terakhir Yg Dikongsikan Zuhairi Dgn Satu Caption Ini Menarik Perhatian Netizen !!! | Sejak nama Zuhairi naik di laman sosial ekoran kes bunuhnya terhadap rakan baiknya sendiri menjadi viral, akaun laman sosial Zuhairi di serbu netizen secara mendadak untuk mengetahui siapakah dia yang sebenarnya. Netizen sangat terkejut kerana kebanyakan laman sosial yang di tinggalkan Zuhairi sama ada di akaun instagram,twitter atau youtube,kesemuanya meninggalkan jejak positif bahawa ia ada kaitan dengan kes pembunuhan Arwah Zulfarhan.

Sebelum ini, satu keping gambar Zuhairi sedang bersama rakan-rakannya sedang tersenyum dengan caption “Past is past”-Yang berlalu biarlah berlalu di muat naik dan ia telah menarik perhatian ramai netizen. Dia di katakan mendera dan mencederakan arwah Zulfarhan pada 22 Mei lepas dan gambar serta caption tersebut di kongsikan di internet ketika 30 Mei,lebih kurang seminggu selepas kejadian.

Menurut netizen, melalui caption itu,Zuhairi di lihat dengan jelas sedang berusaha untuk melupakan apa yang telah berlaku dan apa yang telah di lakukan olehnya bersama suspek yang lain.Sepertinya ia menggangu fikiran beliau sehinggakan pada keesokannya iaitu pada 31 Mei,dia sekali lagi mengeluarkan tweet di twitter dengan teks “Hidupku tak tentu arah” dan “Heal fast please”.

Melihat kepada semua posting ini, netizen percaya ketiga-tiganya saling berkait antara satu sama lain dan sepertinya ada satu perasaan berat yang sedang di lalui dan di sembunyikan oleh Zuhari ketika itu. Ada yang berpendapat, Zuhairi mungkin berusaha untuk melupakan apa yang berlaku dan mahukan arwah Zulfarhan sembuh dengan segera,sebab itulah semua emosi dan perasaan itu terluah di laman sosial.

Namun begitu, Zuhairi tidak menyangkakan apa yang di harapkan itu tidak berlaku kerana arwah tidak sembuh malah meninggal dunia dan kesalahannya itu tidak boleh di lupakan begitu sahaja malah di bicarakan di muka pengadilan.

Kredit : Kisah Dunia

P.S. 1 – Siapa Yang Cipta Allah. Ini Jawapan Seorang Imam Yang Buat Ramai Umat Islam TERKEJUT !!!
P.S. 2 – Inilah 4 TANDA Malaikat Maut BERITAHU Ajal Kita Nak Tiba TAPI Ramai Buat-Buat TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Inilah 12 Gambar Rumah Baginda Nabi Muhammad S.A.W Yang Mungkin Anda Tak Pernah Lihat !!!
P.S. 4 – Maklumat Sulit NASA Terbongkar..Temui Satu Tanda Kiamat Di Sungai Eufrat Yang MENGGERUNKAN !!!
P.S. 5 – PERHATIAN.. Jangan MINUM Air Botol Plastik Dalam Kereta Anda… Ini Akibatnya……

The post Gambar Terakhir Yg Dikongsikan Zuhairi Dgn Satu Caption Ini Menarik Perhatian Netizen !!! appeared first on MALAYSIA KINII.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close