Wanita Ini Gemar Buka Tingkap Setiap kali Waktu Sahur. Apa Yang Jadi Kepadanya Baru2 Ini Sangat MENGEJUTKAN !!!

loading...

Wanita Ini Gemar Buka Tingkap Setiap kali Waktu Sahur. Apa Yang Jadi Kepadanya Baru2 Ini Sangat MENGEJUTKAN !!!| Linda merupakan seorang pelajar Tahun Dua yang sedang menuntut di salah sebuah IPTS terkemuka di Negeri Selangor. Linda tinggal bersama 2 lagi rakannya di sebuah rumah semi-d yang di sewanya di sebuah taman perumahan. Linda merupakan pelajar yang paling pandai dalam kelasnya. Dia bukan sahaja pandai malah cantik, seringkali menjadi rebutan pelajar-pelajar lelaki yang mengenalinya.

Gambar Ilustrasi

Linda & rakan-rakan baru sahaja memasuki rumah sewanya itu dalam dua bulan. Dia masih lagi tidak biasa dengan tempat itu ,malah belum mengenali jiran kiri & kanan mereka. Ramadhan pun menjelang, Linda teruja dengan kehadiran Ramadhan. Walaupun berjauhan dengan keluarga namun dia tetap teruja menyambut Ramadhan, malahan Linda & rakan selalu memasak untuk juadh berbuka & bersahur mereka. Hanya keluar petang untuk membeli kuih sahaja.

Linda mempunyai tabiat suka membuka tingkap rumah jika memasak. Baginya jika tidak membuka tingkap ketika memasak, maka dia akan berasa lemas. Tidak kira waktu sahur atau waktu berbuka, setiap kali memasak dia akan membuka tingkap rumahnya. Dia tidak hiraukan nyamuk sebab sudah pasang penghalau nyamuk elektrik. Apabila tabiat membuka tingkap ini menjadi kebiasaan, ini telah menarik perhatian si penjenayah pecah rumah.

Rupa-rupanya di kawasan Linda tinggal ini merupakan kawasan ‘panas’ yang banyak berlakunya kejadian pecah rumah & samun. Tabiat suka membuka tingkap terutama pada waktu sahur yang sunyi telah menarik perhatian si penjenayah. Pada malam ke 7 puasa, sedang asyik linda memasak di dapur, tiba-tiba die terdengar bunyi sesuatu di dalam rumahnya. Dia ingatkan rakannya telah bangun, alangkah terkejutnya dia apabila mendapati 2 orang lelaki telah berada di ruang tamu rumahnya. Lelaki itu menutup muka & bersenjatakan parang & pedang samurai.

Linda yang hanya berpakaian tidur seksi amat terjekut dengan kemasukan dua lelaki ini namun telah diacukan dengan parang supaya tidak menjerit. Kedua-dua lelaki ini dipercayai telah memasuki rumahnya melalui tingkap yang terbuka luas tadi. Kesudahannya kesemua barang kemas, laptop, telefon & duit telah diambil oleh penjenayah tadi. Paling menyedihkan, Linda juga telah dicabul kehormatannya oleh salah seorang lelaki penjenayah tadi. Namun mujurlah nyawa mereka tidak diancam oleh penjenayah itu.

Setelah hampir subuh, barulah lelaki itu meninggalkan rumah Linda. Linda & rakan-rakan telah bergegas & melaporkan perkara itu kepada balai polis yang berdekatan. Linda kini telah insaf & tidak lagi sewenang-wenangnya membuka tingkap rumah kerana penjenayah ada dimana-mana.

Sumber: Karya MMSS (Adaptasi dari Kisah Benar yang berlaku sekitar tahun 2009)

The post Wanita Ini Gemar Buka Tingkap Setiap kali Waktu Sahur. Apa Yang Jadi Kepadanya Baru2 Ini Sangat MENGEJUTKAN !!! appeared first on SIAKAP KELL.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close