7 Sebab Menggerunkan Kenapa Hutan Bawah Tanah ini Dirahsiakan daripada Umat ISLAM, Ini Jawapan NASA...Sebarkan !

loading...
Misteri yg tidak pernah dihebohkan kpd mana-mana umat Islam ini semakin hampir dgn RAHSIA TERBESAR yahudi...bangsa yg DILAKNAT ini ada 7 sebab kenapa, penemuan sungai dan hutan di bawah tanah ini perlu DIKUNCI ketat rahsianya tanpa BOCOR sedikit sekalipun...baca dan hadamkan, SEBARKAN demi manfaat UMAT ISLAM sedunia !!




Pada th. 2012 satu penemuan telah menjumpai ada nya jaringan dari sungai serta danau yang sekian besar dan luas dibawah gurun pasir.

Profesor Michael Petraglia dari University of Oxford yang lakukan penelitian di padang pasir di Semenanjung Arab yang setelah itu peroleh hal semacam ini, rasakan apabila kenyataannya ada nya gurun pasir yang gersang namun sembunyikan jaringan sungai yang luas dibawah nya dan rimba, hal sejenis ini memberikan tanda-tanda bahawa daerah ini lebih dahulu pernah dipenuhi dengan berbagai kehidupan, keaktifan, organisme dan flora.

Riset dan kajian ini sudah di laku kan oleh pasukan observasi selama sistem akumulasi kemudian tentang daerah ini, seperti yang di laporkan oleh laman University of Oxford yang menjudul kan penelitian dan kajian itu sebagai ` Scientists explore an ancient network of rivers and lakes in the Arabian Desert`

Profesor Petraglia turut lakukan penggalian bawah gurun pasir itu untuk tahu pemicunya hadirnya kehidupan di daerah itu pada beberapa ribu th. silam dan alasan mengapa kehidupan itu dapat lenyap lalu bertukar jadi daerah padang pasir gersang setelah sebelumnya memililiki kekayaan sumber air, populasi Manusia dan haiwan.

Beberapa ilmuwan mengemukakan bahawa penemuan ini sekian paling utama untuk tahu inti kehidupan di gurun Jazirah Arab, dan bagaimana sistem berevolusinya kehidupan manusia disana dan penyebabnya migrasi manusia dan hubungan dengan iklim dan perubahannya.

Sebenarnya kenyataan ilmiah sudah tunjukkan bahawa dibawah gurun pasir Arab lebih dulu ditumbuhi oleh berbagai tumbuh-tumbuhan dengan sumber Air yang ada di sekitarnya. Beberapa ilmuwan juga mencuba untuk memprediksikan hari esok tempat itu.

Sebenar nya hal sejenis ini sudah di berita kan oleh Rasulullah Solallahu Alaihi Wassalam.. Rasulullah Sollallahu Alaihi Wasallam telah berikanlah peringatan mengenai itu dulu dalam Sabdanya :

(لا تقوم الساعة حتى تعود أرض العرب مروجاً وانهاراً رواه مسلم

Dari Abu Hurairah Radhiallahu anhu bahawa Rasulullah S. A. W pernah bersabda : “Kiamat akan tidak bermula hingga tanah Arab sekali lagi bakal jadi padang rumput dan sungai. ” Diriwayatkan oleh Muslim (no hadis : 157)

Baginda Rasulullah Saw sudah menunjukkan kebenaran hari Kiamat dengan kenyataan Ilmiyah yang bakal di ketahui oleh beberapa ilmuwan sesudah empat belas saat agar jadi bukti atas kebenaran Risalah yang dibawa nya…

Dan adakah penemuan ini yaitu petanda kiamat makin hampir? Wallahu'alam.
Share on Google Plus

2 comments:

  1. Hayyy guys...
    sedang bosan di rumah tanpa ada yang bisa di kerjakan
    dari pada bosan hanya duduk sambil nonton tv sebaiknya segera bergabung dengan kami
    di D*E*W*A*P*K agen judi terpercaya di add ya pin bb kami D87604A1 di tunggu lo ^^

    ReplyDelete
  2. Promo www.Fanspoker.com :
    - Bonus Freechips 5.000 - 10.000 setiap hari (1 hari dibagikan 1 kali) hanya dengan minimal deposit 50.000 dan minimal deposit 100.000 ke atas
    - Bonus Cashback 0.5% Setiap Senin
    - Bonus Referal 20% Seumur Hidup
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    ReplyDelete

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close