Lelaki Warga Emas Dilanggar Ketika Melintas Jalan Hingga Kepalanya…Lihat Gambar !!!

loading...

Lelaki Warga Emas Dilanggar Ketika Melintas Jalan Hingga Kepalanya…Lihat Gambar !!!| Gambar kepala tercampak 10 meter dari badan. Seorang lelaki warga tua maut selepas dirempuh sebuah pacuan empat roda ketika melintas di Jalan Tuaran, berhampiran Sekolah Menengah (SM) Shan Tao, Likas di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian pada jam 6.14 pagi, Lee Thien Yu, 62, meninggal dunia di tempat kejadian manakala pemandu pacuan empat roda Toyota Fortuner itu tidak cedera. Difahamkan, kenderaan yang dipandu lelaki berusia 37 tahun itu dalam perjalanan dari arah Inanam menuju ke Kota Kinabalu sebelum terlanggar pejalan kaki lelaki itu yang tiba-tiba melintas jalan.

Akibat kemalangan itu, mangsa meninggal dunia di tempat kejadian selepas kepalanya terputus dan tercampak kira-kira 10 meter dari badan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Kinabalu, Asisten Komisioner M Chandra, berkata kes disiasat mengikut Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

“Siasatan awal mendapati kemalangan berpunca daripada kecuaian mangsa yang tidak memastikan laluan jalan raya selamat sebelum melintas. “Kita juga dapati ada laluan pejalan kaki kira-kira 100 meter dari tempat kejadian. Bagaimanapun, siasatan masih dijalankan,” katanya dalam kenyataannya di sini, hari ini.-EBerita.org

The post Lelaki Warga Emas Dilanggar Ketika Melintas Jalan Hingga Kepalanya…Lihat Gambar !!! appeared first on KISAH BENARKU.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

LIKE,SHARE DAN KLIK (X) UNTUK BACA Button Close